wtorek, 24 lipca 2012

Piotr Rubik

Cześć :D
Dziś autograf znanego kompozytora, muzyka - Piotra Rubika xD Podpis zdobyłam osobiście w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Z autografem tym wiąże się nawet mała przygoda. Mianowicie: Byłam z mamą i mamy znajomymi na zakupach. Poszłam do McDonalds po McFlurry. Kolejka była spora więc cierpliwie czekałam. Moja mama natomiast stała przed wejściem. Po chwili podeszła do mnie i powiedziała: "Ty tu stoisz w tej kolejce, a tam Rubik chodzi". Najpierw myślałam, że sobie ze mnie żartuje, bo wie, jaką mam obsesję na punkcie Gwiazd i autografów. Ale okazało się, że mówiła serio. Od razu odechciało mi się tych lodów, wybiegłam z McDonalds'a i przeszłam obok kilku sklpów, żeby zobaczyć, czy gdzieś nie ma Pana Piotra, bo moja mama oczywiście zgubiła Go, idąc do mnie. Niestety nigdzie Go nie było. Wróciłam więc do miejsca, gdzie moja mama była umówiona z tymi swoimi znajomymi, czekamy na nich, a moja mama mówi: "O, idzie". Na co odpowiedziałam jej: "Kto? Pani Renata (znajoma mamy), czy Pan Rubik?". Oczywiście szedł Pan Rubik, a właściwie zjeżdżał schodami na niższe piętro. Pobiegłam więc za nim, wyprzedziłam Go, żeby na 100% upewnić się, że to On, podeszłam i poprosiłam o autograf.
I na tym koniec mojego opowiadania :) A Wy macie jakieś fajne wspomnienia ze spotkań z Gwiazdami?
Pozdrawiam serdecznie :]

4 komentarze:

  1. Gratuluję :)

    U mnie NN,zajrzysz?
    http://autografyklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAAAAAAAAAŁ ! : ) Spotkania osobiste z gwiazdami są naprawdę najlepszym sposobem zdobycia autografów ! Gratuluję :) Zapraszam na nową notkę ! Pozdrawiam.Julka {kolekcja-autografow.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  3. GRRRatuluję ;)) niezła historyjka ;) ja też jadę do Warszawy na kilka dni i moze tam kogoś spotka, będę wszystko robił by zdobyć kilka podpisów ;) Zapraszam do mnie na NN :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ;)
    Miałam podobną sytuację z Rubikiem tylko że w Łebie na koloni, ale nie udało mi się zdobyć grafa, nie wzięłam kartki z długopisem :(
    U mnie NN zajrzysz?
    to mój pierwszy blog=jestem początkującą ;)

    OdpowiedzUsuń