wtorek, 3 lipca 2012

Tomasz Raczek

Cześć.
Dziś autograf, Tomasza Raczka, który zdobyłam osobiście. Pan Tomasz miał w mojej miejscowości wystąpienie. Chciałam na nie iść, ale niestety musiałam być w szkole. Po lekcjach, wątpiąc, że wystąpienie jeszcze będzie trwało, poszłam do Domu Kultury. Niestety wszystko było pozamykane, więc kierowałam się już do domu. Ale nagle... zobaczyłam, że Pan Tomasz siedzi w samochodzie, rozmawia z pasażerem i szykuje się do odjazdu. Podeszłam więc, poprosiłam i mam:)
A Wy macie jakieś wspomnienia z niecodziennych spotkań ze znanymi osobami?
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Gratulacje!!! niestety ja mieszkam w małej wsi i nie mam możliwosci spotkań z znanymi osobami :)
    Pozdrawiam Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje, bardzo lubie Pana Tomka jako krytyka.

    OdpowiedzUsuń